God morgon :)


God morgon =)

Vilken underbar morgon, Novah gav mig sovmorgon och vi är båda på strålande humör och solen lyser och det är väldigt skönt ute. Perfekt eftersom vi ska upp på stan och uträtta massa ärenden idag.

Och gud så jag längtat efter solen för jag är så jävla trött på regnet nu så det går ej att beskriva men jag är nog inte den enda skulle jag tro. Så nu tycker jag att klockan kan bli ca 10 så vi kan åka i väg till stan för jag vill ut ut ut.... eller om vi kanske skulle gå ut och leka nu tills vi ska åka? hmm ja vi får se... måste försöka få på Novah brallorna för dom vill hon ej ha på sig så fort jag tar tag i dom springer hon i väg hahah


Novah sov väldigt väldigt bra inatt måste jag säga, hon vaknade inte upp en enda gång och ville ha välling som hon brukar göra. Vanligtvis vaknar hon kanske 1-2 gånger på natten och vill ha en flaska välling sen somnar hon om men inte inatt =)





Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Vad härligt med sol! Här nere i Malmö får vi tyvärr inte njuta av någon sol! :)



Kram

2012-04-27 @ 10:50:55
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se