Full fart här hemma som vanligt haha

Johnny är på fotbollsträning och jag har precis lagt Novah, hon är svin trött men vägrar ändå sova men snart borde hon dock somna, hon sov dåligt på dagis och har vart trött ett bra tag här hemma och dessutom busat runt en massa.




Hon har busat runt som fan, det är leksaker överallt haha. Hon har börjat med att sitta i lådorna och leka nu också det är tydligen himla skoj haha.  Hon gick även iväg och satte på sig sandalerna och jackan så hon ville säkert ut dock satt hon jackan både bak och fram och upp och ner haha =)






Kommentarer
Postat av: Sabine-Välbefinnaren

Grattis utbildning är det bästa. =) Jag vill gå en kurs i coaching för att lära mig motivera folk... men dom kostar typ 35 000kronor eller så är dom ett år långa. Jag hade tänkt mig typ 3 månader. =)



Ingen bild på håret??



Kram

2012-04-26 @ 20:12:07
URL: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se