Färgbomb

Vad tycker ni om vårens mode?

Jag ÄLSKAR det nuvarande modet! Jag verkligen älskar starka färger och känns väldigt fräscht och uppiggande efter detta gråa och trista väder som varit ett tag nu. Dock hatar jag färgen orange och skulle nog inte ens sätta på mig ett par orangea byxor om jag så fick betalt.

Jag har redan köpt mig ett par skrik rosa leggings (love it)  och skor, och fler kläder med starka färger kommer det bli för min del. Jag tycker det är himla snyggt med tex ett par vita leggins/jeans och sen ett par rosa ballerina eller högklackade skor. Fast behöver ju inte enbart vara rosa, tog det mest som exempel just nu bara för att jag redan inhandlat leggins + skor i den färgen men gillar även den gula och blåa färgen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se