Vilken tjej <3

Novah har vid flera tillfällen gjort ljud som låter som ordet mamma men jag har alltid tänkt hon är ju så liten så lät nog bara som det men idag tittade jag och lyssnade noga på henne sen har jag även läst lite på BVC´s hemsida där det står "orden "ma-ma" och "pa-pa/ba-ba” kan komma så tidigt som vid 4-5 månaders ålder" Så det är helt otroligt min lilla tös säger ma-ma  :)  hiihi det gick verkligen rakt in i hjärtat och blev alldeles varm av lycka när jag hörde henne säga det, helt otroligt jag är ju verkligen någons mamma, Novahs mamma! Och att höra henne säga ma-ma var helt jävla underbart, enorm lycka kan jag lova er!



Just nu sitter jag och Johnny och kollar BB och våran älskade dotter ligger i sin säng och pysslar lite med sin kanin och somnar förhoppningsvis snart, hon är ju väldigt väldigt trött.



 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se