Nu kallar sängen snart..

Novah sover som en stock vilket är förståligt eftersom knappt sovit under dagen och Johnny ligger i badet och myser och jag tänkte väl snart ta och borsta tänder och krypa ner i sängen men tror jag vill byta sängkläder först men rädd för att väcka Novah... hm får se hur det blir med det...

Ska ju i alla fall upp tidigt i morgon och möta bovärden för städbesiktning, och morsan ville hänga på också och det är lika bra för blir krångligt annars med barnvagnen att dra upp i trapphuset och sådant.

Jag ska nog ta och köpa Novah en egen mobiltelefon snart, givetvis inte en riktig utan en sån där leksaks mobil som låter och har sig så man kan få prata i telefon i fred utan att hon ska ta telefonen i från mig haha :)



God natt och sov gott! :)










Kommentarer
Postat av: Beatrice

hur mår lilla Novah då? :D

2011-06-01 @ 09:10:16
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Moa - BEBIS I MAGEN

Svar: Nee det är konstigt då ju :(

Nja jag tror jag köpte lite fööör små, har massa andra i den storleken men dom här verkar itne vilja töja ut sig :( så är det säkert för att jag är gravid också.



vagnen kostade 5000 så det var ett bra pris :D

2011-06-01 @ 11:22:21
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: mysan

va söt :) jag tog första doppet i går! :D

när blev du gravid? asså hur gammal va du?

2011-06-01 @ 12:12:29
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se