Huvudvärk från helvetet.

Jag har världens jävla huvudvärk och den vägrar försvinna, blir tokig! Men men vad gör man ?!


Idag har vi haft fullt upp, jag och Novah. Vi vakna klockan 07.00 och jag lyfte över Novah till min säng och så låg vi och gosa och busa till kl 8.30 typ sen gick vi upp och bada och börja göra oss i ordning inför BVC besöket.


BVC, vägdes och mättes hon och även vaccinerades. Hon väger nu 6035g och är 63 cm lång, STORA tjejen :) Fan vad jobbigt det är att se barnmorskan sticka henne med sprutan, eller hon blev inte ledsen av själva sticket utan det var när vaccinet sprutades in som hon började gråta, stackars lilla. Jag började nästan gråta jag med men bara för det gjorde så ont i mig för hon blev så himla ledsen :(


Efter BVC drog vi hem igen och jag diskade medans Novah satt i sin stol och skrattade åt mig för jag dansade haha. Sen kom mamma & Lasse och vi åkte ut till Willys och handla lite men Novah blev uttråkad och somnade hahah.












Kommentarer
Postat av: Nette

Åh vad söt hon är :)

2011-05-19 @ 21:39:04
URL: http://netteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se