Frukost!


Nu har vi precis ätit frukost och Novah verkar lite sömnig, så har lagt henne i sin säng så får se om hon somnar och gör hon det så tror jag nog jag kryper ner i min säng ett tag med för jag känner mig fan inte helt okej idag!

Även inatt har jag sovit SKIT dåligt men inga pga katterna utan denna gång är det min kropps fel för den har hållit på att frysa och svettas och skakat  hela jävla natten och gör det fortfarande, dessutom har jag jätte ont i magen. Fattar inte varför jag häller upp så mycket gröt när jag inte ens kan äta hälften, snacka om slöseri, men men trodde ju iaf att jag skulle äta lite mer än vad jag gjorde.



Gröt till mamma och mjölersättning till Novah.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se