Detta måste firas!

Grattis grattis min kära älskling till ditt nya jobb, är så himla glad för din skull <3 Dock kommer jag sakna dig massvis om dagarna och speciellt dom 3 dagarna i veckan vi inte kommer ses något nästan men det gör inget vi får chans att sakna varandra massor och då blir det ännu mysigare varje gång vi har tid tillsammans.

Så ja, Nu kommer jag och Novah att spendera dagarna ensamma, hoho hur ska detta gå? Nejdå kommer att gå alldeles utmärkt förutom på Onsdag då vi ska till BVC och Novah ska vaccineras, usch usch det gör ont i en mammas hjärta kan jag lova.


Men åter till älsklingens jobb, Jag är jätte glad för hans skulle som sagt och väldigt stolt över honom som fick det här jobbet  och jag tycker definitivt detta ska firas men det får vi ta till helgen när man fått pengar, hur det ska firas vet jag inte ännu men firas ska det göras i alla fall !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se