Det gör fortfarande ont

Jag har suttit i flera timmar och tittat på dina filmklipp och bilder på fb och jag har skrattat,gråtit och mått illa.

Jag skrattade för att jag tänkte på alla roliga saker du sa och gjorde, alla knäppa påhitt du hade, som när ni tävlade om vem som kunde dricka mest mjölk utan att spy, haha.

Jag grät för jag saknar dig nå fruktansvärt mycket.

Jag blev illamående när jag hörde din röst och insåg att jag aldrig kommer att få höra den igen, såg dig hoppa omkring och skratta och det kommer jag aldrig få se igen. Jag blev illamående och var tvungen att springa och spy när jag insåg att du faktiskt är död, det är över och vi kommer aldrig festa, skratta, ses eller något annat igen. Du är borta vare sig jag vill det eller ej och det gör ont, det gör så jävla äckligt ont!!


Du är dum, så jävla dum är du, som gjorde såhär! Du förstår inte hur jävla saknad du är, du förstår ingeting! Vill ha dig tillbaka men vet att det kommer aldrig att gå och allt du har lämnat efter dig är otroliga minnen, en enorm tomhet och en gigantisk smärta.... om du hade vetat hade du stannat hos oss då?



Jag bara älskar den här bilden, den får mig att skratta för den är så rolig... den är så typisk dig!














Kommentarer
Postat av: Moa - BEBIS I MAGEN ♥

Ja det är så mysigt att känna henne :) Kan tänka mig det, kommer nog sakna magen sen för det kommer ju bli så tomt utan den, nu när man är van att ha en stor mage bärandes haha :)



Nej då jag ska försöka inte få panik, men går det allt för många dagar så får jag nog kontakta bm. Igår va hon inte alls lika aktiv i magen, men jag försöker slappna av :)

2011-05-17 @ 11:14:52
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Anonym

saknar honom som fan ;( <3

2011-05-17 @ 19:46:11
URL: http://heelenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se