Beslutsångest!

Som jag nämnt tidigare så håller vi på att planera inför Novahs dop i juli, och nu har jag kört fast när det gäller min klänning. Först hade jag fått för mig att det var någon slags klädkod på dop där bara vit gällde men så är det ju inte så nu har jag spanat in dessa 2 snyggingar men kan inte riktigt bestämma mig vilken av dom, jag vet inte åhh , detta gör mig totalt galen båda är ju super fina, kanske den vita med blommor för den är ju sommrig och dopet är på sommaren ju.. äh jag vet inte..... hjälp mig!


Vad tycker ni ?



 

 

 




Kommentarer
Postat av: M

Den första! Supersommrigt!!

2011-05-09 @ 14:53:59
Postat av: Penny

jaa den är ju super fin :)

2011-05-09 @ 17:22:58
URL: http://pennylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se