ÄNTLIGEN !

Vid halv 1 inatt somnade våran lilla ängel äntligen! helt sjukt, jag nattade henne första gången vid 19.30 får hon var så himla trött men vid 20.00 börjar ungjävlarna rycka i dörrhandtaget så Novah vaknar och hon kunde inte somna om för ens inatt, stackars min lilla tjej.

Och jag börjar bli förbannat trött på ungarna här i trapphuset, först busringde dom på dörren hela tiden men efter 2 dagar fick vi tag i dom , då börja dom göra illa vår ena katt som hade smitit ut, dom stod och slog Tyson med pinnar och kasta massa saker på honom, som tur var såg jag detta och skällde ut dom rejält och fick in stackars lilla Tyson och efter det trodde jag att det va över men oj så fel jag hade, idag börja dom rycka i dörrhandtaget, så nu är jag förbannat trött på dessa ungar så i morgon ringer jag bovärden och ber honom kontakta ungarnas föräldrar eftersom deras farsa bara står och säger " mina barn gör inte så, det är inte dom" när man försöker prata med honom..




Det är roligt att leka med mammas nya tandborste :)

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

Hoppas de e bättre idag då? jo de e superbra med mig idag :)



Gör du då? :)

2011-05-03 @ 09:59:51
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Sasha

Men Gud vilka irriterande ungar! Hoppas det löser sig snabbt.



Sv: ne man brukar ju inte det, tur det fins schampo och dusch liksom :)

2011-05-03 @ 13:19:14
URL: http://sashas.se
Postat av: M

Vilken oerhörd respektlöshet av barnens föräldrar att inte ens erkänna tanken på att det kan vara deras barn. Jag tycker att du gör rätt i att kontakta bovärden och ange efternamnet på de familjer som inte lyckats uppfostra sina barn ordentligt, så får de ta det med bovärden istället.



Du har ju förfan en liten knodd och måste ha det lugnt hemma! Hoppas att det löser sig för dig och att dessa föräldrar tar ett snack med sina barn.

2011-05-03 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se