Today is the big day!



Idag har våran soppa diet börjat och ja det går bra för den är fan riktigt mättande och rätt så god också om jag ska vara ärlig så vi får väl se den 19e om man tappat något enstaka kilo :)


Så för er som inte vet vad jag snackar om så har jag och min kille börjat med en diet som innefattar soppa och citronvatten som vi ska ha hålla till den 19e Mars och se om vi går ner i något i vikt dock har batteriet i vågen tagit slut men vi bestämde oss för att inte köpa nytt för ens den 19e för det blir lite mer spännande så =)


















Kommentarer
Postat av: s

vad är det för soppor ni ska käka då?=)

2011-03-11 @ 09:39:49
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se