Huvudvärk + magvärk!

Tjena!


Jag har haft världens huvudvärk ända sen jag vaknade men tog nyss en alvedon i hopp om att den ska försvinna. Jag har även haft riktigt ont i magen eller ja lillmagen som jag kallar den delen av magen som mensvärken sitter. Hm kan det möjligtvis vara mensvärk? Känns minsann som det dock ingen mens so far men mensvärk ska man självklart ha ändå, haha






Jag hatar tvättstugan här alltså, det finns aldrig några tider och i badrummet rymms ingen tvättmaskin heller, bra byggt! Hur tänkte dom egentligen när dom byggde lägenheterna här? Att alla ska tvätta i tvättstugan?  Dessutom är tvättstugan riktigt äcklig och man måste ställa sig och städa innan man kan börja tvätta eftersom ingen verkar städa efter sig. Varje gång jag ska tvätta så har det varit tvättmedel kvar i maskinen så man har fått gjort rent och sånt ska man fan göra efter man är klar tycker jag och detta börjar jag nu tröttna på så nästa gång ringer jag öbo om det ser för jävligt ut!




 

 

 


.


Kommentarer
Postat av: Marie

Så lite så.. Ursöt unge på alla bilder ju! Det är bara bra med mig. Lite seg efter dagen jobb bara!

2011-03-02 @ 18:51:18
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se