Har en gnällig liten tjej här hemma

 

Idag var vi på BVC och vägde och mätte Novah, hon är 58 cm lång och väger 4970 g och hon fick även sit 3-månaders vaccin, 2 sprutor oj så ledsen hon blev det var inte kul alls, det var hemskt

 

Jag har egentligen inget emot sprutor, inte alls faktiskt. Jag brukar faktiskt sitta och titta när dom sticker mig i armen men nu är dom stack Novah då blev jag både yr och illamående och var tvungen att sätta mig ner, tur att Johnny var med så han kunde hålla i henne medans hon fick sprutorna för jag hade aldrig klarat det.

 

Hon började inte gråta av själva sticket utan hon började gråta när vaccinet sprutade in för det kan ju svida lite tydligen och jag ville bara skrika åt barnmorskan att låta henne vara, haha dock så gjorde hon ju bara sitt jobb men så svårt att se sitt barn bli så ledsen, trodde aldrig att jag skulle tycka att det var så jobbigt.

 

Hon blev väldigt tröt efteråt och har sovit en del och varit väldigt gnällig men kan ju va för att man kan få lite feber efter vaccination men hon har i alla fall ätit så det är ju kanon :)

 

 

Hörs!




Kommentarer
Postat av: Beatrice

naaw, bebisar brukar vara gnälliga :D haha allt bra med er ? :D

2011-03-18 @ 13:34:20
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se