Första fyllan på 1 år och inte ens bakis!

God morgon :)


Gårdagen började inte bra, jag blev jätte ledsen när Novah åkte iväg till sin mormor, kändes inte bra alls. Jag var jätte ledsen och fick svårt att andas och mådde helvete men efter att jag pratat med mamma + Novah så kändes det bättre dock förstod jag ju inte ett ord av vad Novah sa men kändes underbart att få höra hennes röst :)



Vi hade som sagt lite för fest här hemma och jag hade förväntat mig massa städning idag men det behövs ju inte :) runt 10 tiden drog vi till Liqiud och satt där och ärligt talat , jag hade jätte kul så tack alla, ni är underbara!



Jag hade förväntat mig en enorm bakfylla  men har bara lite ont i nacken och det är förmodligen inte pga någon alkohol utan snarare en konstig sovställning. Novah kommer hem vid 2 tiden, usch så länge det är kvar men då hinner man plocka undan lite + duscha och liknande innnan hon kommer hem,  för sen blir det bara massa gos med min lilla tjej resten av dagen + kvällen + natten, haha.









GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IGEN ÄLSKLING! LITE SÅHÄR I EFTERSKOTT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se