Morgonmys i sängen <3




Idag vakna Novah vid 06.00 och var hungrig så jag gick upp och gjorde välling men efter det ville hon inte somna om fast hon var trött så jag tänkte "det vore väl mysigt om hon kunde sova här brevid mig en stund" jo visst hahah, då ville hon bara busa, rulla runt, sparkas och dra mamma i håret haha, sen efter vi gosat och busat klart åt hon lite mer välling och nu har hon somnat om men jag känner att det är onödigt att jag går och lägger mig igen ska ju ändå upp vid halv 10 och tvätta.


Nu tänkte jag ta mig lite te och en macka sen kanske diska och börja städa lite och givetvis sortera tvätten, puh känns som den här veckan är fullproppad med saker att göra haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se