Jag har dålig fantasi kanske

Jag har ett problem men hjärnan står stilla (inte så ovanligt kanske) så om någon har något tips till mig ang detta skulle jag bli överlycklig!!

DEt är nämligen så att vid Johnnys dator är det miljoner sladdar och fick ett tips förut på att lägga dom i lådan men den lådan är trasig ochy sladdarna räcker inte från datan och in i lådan så det går ju inte heller. Men måste lösa detta på något sett för sladdar + vilda bebisar som ska dra, pilla och stoppa allt i munnen är inte en bra kombination.

Visst, det går ju att hålla koll på henne hela tiden så hon inte är där och pillar men tänkte om det fanns en annan lösning så man slipper sitta på golvet och vakta sladdarna hela tiden och dessutom är det ju inte så snyggt med massa sladdar som ligger överallt.

Hm.. man kanske kan trassla upp skiten och på något sätt sätta fast dom precis under lådan där? det kanske kan funka?

 

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

finns ett slags "rör" som man kan köpa på ikea tror jag, som man stoppar alla sladdar i så blir det bara ett rör typ.

2011-06-27 @ 13:43:35
Postat av: penny

jaha :) det lät ju bra :) jag får ta och kika efter ett sådant då :) tusen tack för tipset :)

2011-06-27 @ 13:46:33
Postat av: Anne

Vi brukar rulla upp sladdarna och fästa dem (t.ex tejpa med silvertejp) under själva skrivbordet. Där varken syns de eller är i vägen. Och de sladdar som måste ligga längs golvlisterna kan man ju som sagt sätta i ett sånt "rör" så slipper man se dem. Eller fästa dem med klammer längs listen.

2011-06-27 @ 14:08:37
Postat av: syster

lägg en matta över gumman novah lär ju inte dra upp hela mattan elle ?

2011-06-28 @ 02:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se