Gårdagens shopping :)


Igår var det marknadsafton här i Örebro, massa stånd, uppträdanden och alla butiker hade öppet till klockan 22.00 och reade ut massa saker (till och med apoteket). Jag hittade tyvärr inget till mig själv men det var väl för att det var så sjukt mycket folk och var så svårt att ta sig fram med barnvagnen men Johnny köpte sig ett par byxor från dressman som han ska ha på dopet sen köpte vi givetvis marknadsgodis.


Novah fick lite saker i alla fall, En liten hellokitty ballong, en solhatt, leggins och en tunika/långt linne.




Vi drog också til Lindex och hämta ut Liberopaketet (gratispaket) till Novah, som innehåll lite nödvändigheter så som blöjor, tvättservetter, engångshaklappar, duschtvål, bodylotion och sen bindor till mig haha.

Vi ska även upp till stan idag igen, puh då ska jag inte ha en tjock jävla tröja ialla fall men får väl se vad vi kommer med hem med senare då haha :)


(lånad bild från google)

 

 





Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag och killen har 3 månade i morgon så ska fira de, men i dag ska jag på studentmottagning ;P sj då?

kram

2011-06-10 @ 13:07:46
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej :)

är allt bra med dig idag?

2011-06-10 @ 13:10:59
URL: http://accordingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se