Gårdagen!






Igår var det som sagt Midsommar, det har väl ingen missat? haha

Mamma hämtade Novah runt 2 tiden och då började vi göra oss i ordning för kvällen sen kom syrran ner och vi drack ett par öl sedan fick jag panik eftersom strumpbyxorna inte passade men Mia ringde och erbjöd sig att köra mig till stan och köpa nya, TUSEN TACK MIA, det räddade  verkligen min kväll =) Sedan fixade jag klart mig och sen tog jag och Johnny bussen till Brickebacken, till min far.

 

Hos min far åt vi god mat och drack lite gott och hade det super trevligt, sen gick jag iväg för att prata med en person och då hände det lite grejer som jag inte orkar gå in på nu utan tar det i ett annat inlägg men pappa och Johnny kom iaf dit och tog med mig hem till pappa igen där vi var kvar ett tag och fick 1000 kr av pappa så är 1000kr rikare haha. Fick även 300 kr för jag la ut det till tobak som jag köpte med åt pappa.

Vi åkte taxi hem med den en taxi chafför som jag ofta åkte med förr så fick åka billigare, awesome. Sen mötte vi Markus som satt och vänta på oss på trappan, så vi drog in drack lite öl och titta tv och snacka massor tills klockan blev 6 då och han hem och vi gick och la oss :)







Kommentarer
Postat av: JNY

va vacker du var jenny och en jättefin klänning.. vart köpte du den? :D verkar som ni fick en jättebra midsommar iallafall <3 det förtjänade ni! :D

2011-06-26 @ 12:39:21
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se