FREDAG :)

Idag har vi fullt upp, Novah och jag, just nu sitter vi och äter "frukost" för vi sov länge idag. Varm oboy + en ostmacka till mamma och välling till Novah. Sen ska vi göra oss i ordning och åka till tybble och möta min mamma och dra till apoteket för att köpa Novahs medicin sen hem till mamma för jag ska få tillbaka datorn nu, hejja! Sen blir vi väl kvar där ett tag :)


Novah börjat vakna upp när hon sover (dag och ibland natt) hon vaknar och skriker hysteriskt, vet inte om det är mardrömmar eller om det är hennes lilla mage som gör ont, tror nog det kan vara magen men det blir förhoppningsvis bättre nu när hon får sin medicin :)







Kommentarer
Postat av: Sasha

Sv; hehe man vänjer sig med vissa saker ibland, jag kunde inte gå på min vänstra fot på över ett år, så jag haltade hela tiden, och hade fruktansvärt ont, sen fick jag göra lite operation innan det blev bra och ja sen så var det liksom konstigt att inte ha ont längre.

2011-06-17 @ 14:31:04
URL: http://sashas.se
Postat av: Sasha

Sv; hehe man vänjer sig med vissa saker ibland, jag kunde inte gå på min vänstra fot på över ett år, så jag haltade hela tiden, och hade fruktansvärt ont, sen fick jag göra lite operation innan det blev bra och ja sen så var det liksom konstigt att inte ha ont längre.

2011-06-17 @ 14:31:04
URL: http://sashas.se
Postat av: mysan

Hejsan fining! :)

Allt bra med dej?

kram, förlåt om jag störde :(



Stackarn! :(

2011-06-17 @ 14:40:02
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se