Film tajm!

Nu har Novah somnat efter mycket om och men, hon har alltid jätte svårt att somna på kvällen när det har varit varmt på dagen, vet inte varför är bara så men till slut så somnade hon.


Först käka hon sen låg hon och lekte i sängen ett bra tag och sen blev hon ledsen och då läste vi saga (jag & Novah). Jag kan verkligen inte läsa barnböcker ordentligt haha, jag lägger till massa eget i sagan hela tiden för hennes böcker är ju bara 2 rader per sida så jag fyller ut sagan lite med min egna fantasi men det gör väl inget blir ju bara mer intressant eller?, kan liksom inte hålla mig det blir så omedvetet, haha. I alla fall så läste vi Bubbelvänner och sedan åt hon igen och lekte lite i sängen och NU äntligen har hon somnat.








Så nu tänkte jag och älsklingen mysa ner oss i soffan och titta på Little man och bara ha det mysigt, det är inte ofta vi får chans till det faktiskt för oftast är vi alldels för trötta på kvällen för att kolla på film tillsammans mennu är det ju fredag så får helt enkelt ta oss lite tid det heter ju fredagsmys av en anledning ;) haha




Hoppas alla haft en lika bra fredag som mig och sov så gott det ska jag göra :)




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ja du inte mkt planer alls, har tvättstugan mellan 12-17 sen ska vi på bio i morrn kväll! :) sj då? :)kram

2011-06-04 @ 00:01:24
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Baksmällan 2 =)

okej okej, så du har med andra ord flyttat ? :)

Tillsammans med killen eller ?

Hur stort bor ni i ?:)

Kram

2011-06-04 @ 00:05:31
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: mysan

de är ingen fara gumman! jag vaknade 100 gånger i natt :)

skicka när du vill, sa ju att du skulle skicka precis vilken tid du ville på dygnet, gör inget att jag sover hheller! dú är bara för söt! <3 tack men kvällen vart helt ok men hade fortfarande pappa i huvudet :( <3

2011-06-04 @ 12:49:20
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: michaelala

fin blogg, följa varandra via bloglovin? :)

2011-06-04 @ 14:39:24
URL: http://michysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se