Slappar :)


Sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp, igår mådde jag skit dåligt pga en grej som hände här hemma, det var den värsta känslan jag någonsin upplevt och har nog aldrig varit så rädd som jag blev då, usch nej fy vill inte tänka på det och vill inte gå in på det för detaljerat för det får mig bara att må dåligt och känna mig hemsk trots att jag vet att det är jätte vanligt men som sagt känner inte för att berätta mer om det nu, jag kanske gör det i framtiden vi får se.


Idag har jag städat och pysslat hela dagen så har inte haft tid att blogga och ska fortsätta lite mer nu ojoj, det är jobbigt med storstädning men rent blir det i alla fall och visst mår man bättre när det är rent  och dessutom mår man bättre och blir gladare och lyckligare =) Imorgon är det också fullt upp med bakning och sista förberedelserna inför dopet men ska försöka att slänga in lite inlägg ändå :)



Nu ska jag bädda rent sängarna, natta Novah och diska upp efter maten sen tänker jag slänga mig i soffan och bara slappa resten av kvällen :)







Kommentarer
Postat av: cassandra

SV: Ja, hur gammal är hon?



Hahahaha så rolig bild xD

2011-07-07 @ 21:56:30
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: cassandra

SV: Ohh, så är hon ju inte så gammal! :)



Hahaha, ja riktigt!

2011-07-07 @ 23:16:42
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se