SERIÖST?

 

 

Jag har pratat med BVC och deras barnläkare var ej där för ens nästa vecka så dom rekommenderade mig att ringa barnmottagningen och se om det fanns någon tid där och fanns det inte det så skulle jag ringa upp BVC igen och få komma till en allmänläkare på vårdcentralen, och hade BVC ingen telefontid skulle jag prata in ett röstmeddelande så skulle hon ringa upp.

Så jag ringer barnmottagningen och får sitta ca 1 timme i kö och när det äntligen är min tur säger dom "Just nu finns det inga lediga telefontider" och gissa om jag blev arg!! Så ringde upp BVC igen och ja där fanns inte heller några telefontider så väntade på att få spela in röstmeddelande MEN det fanns inget sådant alternativ!

 

 

VA FAN DRIVER NI MED MIG ELLER!!!!!????

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Beatrice

tack så mkt, jo det är bra :) kram

2011-07-04 @ 09:47:43
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Lisa - tecknar

Tack, vad glad jag blir!

2011-07-04 @ 11:14:57
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och vi i Sverige ska vara några av de bästa på barn & mödravård i världen? Jag hade inte en aning.. Helt sjukt!

2011-07-04 @ 14:57:52
Postat av: penny

Jo det sägs ju det men tycker ärligt talat det inte är så jäkla bra, inte alls. dom ska krångla och be en ringa runt till olika nr och man får inte tag i någon.

2011-07-04 @ 15:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se