En energy drink så blir man pigg kanske?

God morgon :)





Ber om ursäkt för dålig uppdatering men har inte mått så bra och har även haft fullt upp med storstädning om möblering här hemma, vi är nämligen ute efter massa förändring här hemma och har kikat på saker att inhandla så blir säkerligen en massa före och efter bilder sedan skulle jag tro (om jag kommer ihåg). Det är så jävla kul att göra om sin lägenhet, för nya lite, man blir så glad det. Dessutom känns det bra att kunna sysselsätta sig med massivs när man är ledsen och orolig.





Vi vaknade halv 7 (kanske var tidigare till och med) idag då Johnny drog till jobbet och sen dess har vi legat och gosat i sängen . Jag, Novah och Gizmo har haft morgonmys men nu sitter Gizmo på balkongen och Novah har precis somnat igen.


Gizmo har blivit VÄLDIGT kelsjuk sen Tyson försvann, han springer runt i lägenheten och verkar leta efter honom och jamar hela tiden, han saknar sin bästis och han äter frutkansvärt dåligt också :( OH gud jag hoppas Tyson kommer hem snart, inte bara för min skulle utan för hans och Gizmos!


jag håller konstant koll på katthemmets hemsida (ifall någon skulle lämna dit honom) och när Johnny kommer hem ska jag prata med honom om att vi ska göra lappar och sätta upp i området så får vi om någon nappar, kan ju vara så att någon tagit hem honom och gett honom mat eftersom han inte har halsband då han inte är en utekatt.



 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se