Dagens shopping :)

 

Idag åkte jag, Novah och mamma till rusta för att köpa ett parasol men dom hade bara skit fula och utan fot så jag sket i det och köper det någon annanstans någon annan dag men fick med mig 2 andra saker hem.


Hitta en hårinpackning för 20 kr men kanske inte så bra men var så billigt så tänkte why not :) Det kan ju vara bra också det vet man ju inte det luktar ju i alla fall gott, vanilj.. mums!


Jag kände att ska jag ha det måste ju Novah få något så jag hittade ett gosedjur till henne det enda som passa hennes ålder utan var bara för äldre barn men hon gillade gosedjur hon fick i alla fall.  En rosa liten kissemiss fick hon och hon älskade svansen haha.

 

 

 




Kommentarer
Postat av: matilda

sv: va härligt :) jo det är bra med mig!

2011-07-01 @ 21:48:53
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se