Viker tvätt och njuter av familjelivet <3



Jag håller på vika och lägga in ren tvätten,fan vad jag älskar lukten av nytvättade kläder. Och efter det blir det att  diska, för nu är det bara att passa på medans lilltjejen sitter och myser i sin nya babysitter, hon älskar den verkligen.





Jag trivs så otroligt bra med familjelivet och jag älskar verkligen att vara mamma, det är så jävla underbart och kärleken är obeskrivlig. Varje gång jag ser min älskade dotter ler jag och blir varm av lycka i hela kroppen.
Jag kommer göra allt jag kan och lite till för att hon ska få det så bra som möjligt men för tillfället tror jag hon stortrivs med livet :) Mamma älskar dig snuttan <3









Kommentarer
Postat av: felicija

gud så söt din lilla tjej är :)!

2011-01-22 @ 21:42:18
URL: http://heavenlysnowflake.blogspot.com/
Postat av: Ewelina

Så söt hon är :D

2011-01-23 @ 09:35:55
URL: http://ewelinaahlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se