Varit på hindersmässan + apoteket !














Idag har vi spenderat dagen på stan och vandrat omkring på marknaden, det enda vi köpte var marknadsgodis dock äter jag jag bara marknadsnougat men det duger och är i stort sett det enda godiset jag äter. Jag har aldrig varit mycket för godis och äter det nästan aldrig. Vi köpte också en fin stor ballong till Novah =)

Vi gick även till apoteket och köpte lite nödvändigheter, Bisolvon till Johnny och minifom droppar + Nässug åt Novah för hon är nämligen förkyld stackarn.

Just nu är Johnny iväg och stohandlar, så vi får hem massa mat och sånt. Novah sover och jag sitter här och tar det lugnt men fryser som fan så när han kommer hem ska jag ta mig ett mysigt skumbad tror jag <3











Kommentarer
Postat av: Beatrice

vad gör du ?? :D<3

2011-01-27 @ 18:11:59
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Fina bilder :)

2011-01-27 @ 22:32:53
URL: http://ewelinaahlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se