Trött och kall!



Jag börjar bli riktigt less på det är vädret alltså, usch och fy man fryser ju konstant. Jag är lite avis på Novah som får ligga en varm åkpåse, det vill jag också. =)


Vi gck runt i evigheter på stan och försökte hitta en jacka åt mig men fanns fan inte ett skit så jävla typiskt, så jag antar att jag får gå runt i min tunna vårjacka och frysa arslet av mig ett tag till :( Jag köpte i alla fall Minifom droppar åt Novah 100ml för 200 kr lite dyrt men är ju värt pengarna eftersom hennes mage blir bättre av dom. Och köpte även en almenacka till mig själv.


En rosa har jag alltid velat haft men aldrig hittat men idag äntligen hitta jag en rosa på Gallerix för 129 kr.









Nu ska jag ta mig ett varmt skumbad <3





Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANERLAND

Aha okej, aa hoppas du hittar en då! Jag köpte min sent i november/början på december haha.. Hittade absolut ingen så gick runt med en ofodrad, uppknäppt skinnjacka i minusgrader..

2011-01-04 @ 21:45:47
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se