Spenderat dagen hos morfar <3






Idag har vi varit borta hela dagen/kvällen, vi åkte hemifrån 13:20 och kom hem runt 22.00, men har varit riktigt trevligt måste jag erkänna dock fick Novah all uppmärksamhet istället för Lollo (var ju henne vi var där för att fira) men så blir det lätt när man har en liten, alla vill gosa och klämma men Novah sov i stort sett hela tiden  och är vaken nu istället.








Novah
ligger och myser lite hos sin moster för första gången, Även moster Lollo som är födelsedagsbarnet, hela 20 år, dock fyller hon på tisdag men det fanns inte så mycket tid till att fira då för alla kunde inte så det blev idag istället men vad gör det? 






Här är vi allihopa, och där ligger gullungen hos sin gammelmorfar och sover så sött <3


När jag ser dom mig själv på dessa bilder sjunker mitt självförtroende i botten och samma sak när jag försöker hitta kläder, känner mig så fet i dessa stunder och då blir jag ledsen, men försöker intala mig själv att det faktiskt bara gått ca 3 veckor sedan jag födde barn och jag kommer att gå ner i vikt och har ju redan gått ner 11-12 kg men man får det som det kommer men är jobbigt när självförtroendet sviktar :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se