Sovit gott inatt men börjar ändå bli trött..


Hej Svejs !



Inatt sov vi riktigt bra, jag och Novah somnade vid 3 inatt och vaknade vi 6 ammade lite sedan somnade vi om , vaknade och ammade lite igen och somnade om och gick upp vid 10 och det anser jag vara riktigt bra sömn nu för tiden men ändå börjar jag redan bli trött igen :O



 

Tyson och Gizmos lite försenade julklapp, dom älskar den <3



Jag känner mig trött efter i stort sett ha städat hela köket, diskat, torkat och dammat, nu ska jag bara dammsuga och torka golven sen finns det ju några rum kvar också men tror jag behöver vila en timme först för att återfå lite energi.
Man får ju helt enkelt passa på att sova lite då och då när lilltjejen sover.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se