Snart dags att krypa under täcket och mysa med min lilla tös <3



Idag/ikväll har det varit full fart här hemma, vi har haft besök av Jenny, Milka och hubbe och det har varit riktigt trevligt. Vi har suttit och pratat massa och fikat, rulltårta,kaffe och julmust till mig som inte dricker kaffe. Förstår inte hur folk kan dricka den skiten alltså för det smakar ju helvete, usch och blä.





Faster Jenny,Novah och så pappa Johnny <3




Efter att ha varit på riktigt dåligt humör hela dagen så har hon under kvällen varit riktigt  lugn och på bra humör vilket givetvis är kanon. humöret vände efter att hon fick bajsa på sin pappa då blev hon nöjd och somnade haha.
Jag hoppas verkligen på lite sömn inatt, för idag har jag knappt sovit alls och hållit på städat som en tok sen haft besök tills nu så lite sömn vore underbart och det är bara hoppas att Novah håller med.










Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2011-01-14 @ 09:55:24
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se