sitter och funderar..

åka till hindersmässan eller inte...?




Jackan jag fick av min syster igår, dock är den lite stor men så mysig.
Det syns väl inte så mycket men har färgat underhåret brunt också :)







Min nya Dolce & Gabbana väska, den var mycket större i verkligheten men men får använda den som badväska eller nåt haha :) Nejdå, går väl ändå. Jag kan ju i alla fall inte klaga på att mina saker inte får plats i väskan som jag alltid brukar göra. Men nu ska jag ta och väcka killen så vi kan bestämma hur vi ska göra idag.



Hoppas alla får en bra dag <3













Kommentarer
Postat av: Beatrice

min helg är fullbokad, i morrn utgång, lördag blire kryssning ;D hihi söndag lär jag bara vara hemma :) <3

2011-01-27 @ 13:15:55
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se