Inte haft tid att blogga idag...


Halloj :)

Idag har jag inte alls haft tid att blogga pga att vi knappt varit hemma och när vi väl kom hem fick vi direkt besök av Hubbe och sedan har jag tillbringat tid med min lilla tjej.



Dagen började med att vi åkte till familjerätten för att intyga och skriva under ang faderskapet, för att det ska kunna registreras att Johnny är Novahs pappa vilket han självklart är :)

Sedan drog vi upp på stan till Kicks och handlade lite smink till mig, köpte en foundation och ett puder jag aldrig använt förut så får hoppas att det är något att ha.





Sedan skulle vi ta bussen hem till Johnnys mamma men kunde inte åka med bussen för barnvagnsplatsen var full och vi orkade inte vänta på nästa så vi gick dit, dock var vi tvungna att gå in på MAX för Novah var hungrig och jag kunde ju inte amma henne ute i kylan och det var MAX som låg närmast, så vi fick köpa nåt litet och sitta där inne och amma henne och sen spydde hon ner hela bänken, haha så mycket gilla hon det stället.

När vi väl kom fram var Novah inte alls på bra humör och skrek och sura i stort sett hela tiden vi var där men dom har ju hund och den skällde lite då och då så han kanske blev lite rädd också. Jag fick även världens snyggaste skor av Jenny (Johnnys syrra) Jag är redan helt förälskad i skorna.






Vi skulle egentligen en sväng till min mor också men vi tyckte det var bäst att åka hem när Novah var på det humöret men vi var tvungna att hoppa av vid sjukhuset för Johnny skulle hämta ut sin medicin och vi skulle köpa saker till Novah också, nya filter till nässugen + koksaltlösning. Hon är ju förkyld stackarn.


När vi kom hem såg jag att jag fått brev från farmor, vad exakt det stod tänker jag inte gå in på men hon tackade i alla fall så mycket för kortet på Novah, hon fick också 200 kr, Novah alltså av min farmor. Och allt blir som tänkt så blir det en bil resa till Söderhamn i sommar :)

Men nu tänkte jag ta mig ett bad <3









Kommentarer
Postat av: s

ja hoppas det :) men tror det inte eftersom ja mått så sjukt dåligt hittills... har stora problem me att äta osv.. har du skrivit om din förlossning nånstans? kan du skinka länken till mig isf?:)

2011-01-29 @ 12:25:39
URL: http://apsatss.blogg.se/
Postat av: JNY ©

Det var kul att ni kom hit igår och hälsade på :) även fasst jag inte hann vara kvar så länge :/ ..



Hihihi, vad bra att du kunde ha skorna & att du blev så nöjd! :D <3

2011-01-29 @ 14:05:04
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se