Ingen bra dag !

 



Dagen börjar med att Gizmo kissar i barnvagnen så den är bara och slänga åt helvete, och köpa en ny! Så när är det kastrering för honom som gäller så fort som möjligt ska ringa och boka tid, fattar inte såhär har han inte hållit på förut men Tyson var likadan - rumsren sen börja kissa inne ibland sen kastrera vi honom och han har inte kissat inne sen dess så får hoppas det blir likadant för Gizmo.


Och det andra som hänt idag känner jag inte för att gå in på i detalj men säger bara...
Jag älskar dig något otroligt och du är mitt livs kärlek men vet inte om jag kan förlåta dig och kan jag det kommer det nog ta ett tag... för det du gjorde var inte okej och det gjorde mig både väldigt arg och ledsen!


Kan ju tillägga att han inte varit otrogen i alla fall.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nej, det kommer nog senare.

2011-01-04 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se