Idag blev min lilla tjej 3 veckor :)



Det är helt otroligt hur jävla fort tiden går alltså, känns som om jag nyss var gravid och nu är hon 3 veckor ,shit alltså! Min fina flicka <3



Idag har vi haft städ dag, samt tagit en promenad. Novah älskar att åka i vagnen hon sovetr alltid så gott då och bra är väl det =) Vi tog även en sväng förbi Tempo för att köpa Skurmedel till golven, blev Ajax lemon. Vi blev kvar ett tag och diskuterade med kassören, haha ,

Kassören - åh ni fått bebisen, vad blev den?
Jag - En flicka.
Kassören - oh vad fint hon är , vad namn?
Jag - hon heter Novah
Kassören - Lova?
Jag - nej Novah
Kassören - Lova?
Jag - Nej Novah



Och så höll det på ett bra tag och han tror fortfarande hon heter lova, haha. Men han var snäll och bjöd på en Marabou choklad och en annans och det var ju snällt :)














Kommentarer
Postat av: Angelica

Svårt med namn ibland. ;)

Hon är iallafall supersöt och passar med sitt namn. :)

2011-01-10 @ 13:21:07
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se