Halloj :)



Fasen, jag skulle ju ha diskat i morse men Novah vaknade och var hungrig så ammade henne se somnade jag med så disken blev ståendes, men nu har jag minsann diskat.



Sen vi fick barn är våran dygnsrytm helt off, vi sover oftast på dagen några timmar och är vakna på nätterna men det kan bli så ibland när man har en liten som är vaken på nätterna hehe. Men när hon blir lite större och sover bättre på nätter så kan man börja vända tillbaka dygnet igen men så länge vi får lite sömn så är det ju bra.


Jag känner mig riktigt sugen på ett varmt mysigt bad just nu men klockan är ju så mycket, törs man krypa ner i ett bad vid den här tidenpunkten?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se