God morgon:)


Igår glömde jag helt bort att blogga eller rättare sagt jag hade inte tid eller ork.
Vi åkte till sjukhuset vid 9 för att träffa audiologen och kolla Novahs hörsel
som var bra på båda öronen. Sedan gick vi upp mot stan där jag köpte mig en skjorta samt ett par strumpbyxor (utan fot) för hittade inga leggings.




Sedan mötte vi upp Sofia med hennes lilla Nova och stod och snacka ett tag och sen vänta vi in Fredrik och hängde med honom ett tag innan vi drog till Mc donalds och käkade. Novah blev ledsen för alla barn fick ballong utom hon, stackars liten. Så jag lovade henne att jag skulle köpa en jätte fin ballong till henne på hindersmässan  ;)

Vi åkte sedan hem till min mamma men vi stannade inte lika länge som vanligt för det var någon som var väldigt skrikig som vanligt på dagen, men det är bara för att hon blir som himla övertrött eftersom hon vägrar sova på dagarna och kämpar för att hålla sig vaken och vara med i allt man gör, från 7 på morgonen till 9 på kvällen sov hon max 2 timmar sammanlagt men efter sitt kvällsbad och lite mys med sin mamma somna hon och sov så gott så :)





Vid 4 inatt ville hon börja vara vaken igen men jag läste en saga för henne "Jul i Bullerbyn" ur " De vackraste julsagorna". Det var den enda barnbok jag hittade hemma så jag får ta mig till bibblan och skaffa mig ett lånekort så jag kan läsa massa för det gillade hon, hon blev så koncentrerad och man riktigt såg ur hon lyssnade på mina ord :)


Just nu sitter jag och kikar runt  efter lite saker jag ska inhandla till Novah på Jellyroom, sen kikar jag lite på Tradera också för skojs skull.






Kommentarer
Postat av: Ewelina

Skitsnygg skjorta!

2011-01-19 @ 09:09:18
URL: http://ewelinaahlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se