Film, mat och trevligt besök =)

 

 




Ikväll har vi haft besök av Hubbe, mycket trevligt.
Vi har lagat god mat, Nudlar med wookade grönskar samt köttbitar och kollat film,
vi såg på fra fra frää eller även Fragile som den också kallas :)

Och enligt mig är det en bra film och det är ju en skräckis och såna älskar ju jag.


 


Tyson utsedde sig själv till ölväktare för kvällen,
så där låg han och vaktade Johnnys och Hubbes öl
förutom när någon öppnade ytterdörren
för då skulle han ut i trapphuset som vanligt
och under trappan och lägga sig ner och rulla runt i full fart,
ja jo han är en liten knäppis men en otroligt söt sådan.






Och min lilla busunge totalvägrade sova fast hon var svin trött
men till slut så gav hon upp och somna så nu sover hon så sött mitt lilla hjärta hon,
dock somnade hon vid 22.30 men vaknat några gånger och ville käka
men sedan har hon somnat om och det är bra för hon har en del sömn att ta igen busungen.

Och på tisdag är det dags för ett besök på sjukhuset hos audiologen
för att ta ett hörseltest på henne och sedan blir det en sväng på stan
och kika på kläder och får väl hoppas jag får med mig något hem.
Sen på eftermiddagen ska vi hem till min mor och hämta 1000 kr, nice nice :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se