BVC besök + sjukhuset.

 

 

 




Dagen började med ett BVC besök och slutade med en akut tid på kvinnokliniken.


I dag var vi på BVC och vägde Novah och nu väger hon 3290g , stora tjejen <3
Jag pratade lite med barnmorskan och dom tog lite prover på mig och gjorde en gynundersökning, hon tyckte jag blödde för mycket och trodde att jag kanske fått infektion i livmodern så jag fick en akut tid på kvinnokliniken.


På kvinnokliniken gjordes även där en gynundersökning, ultraljud för att kolla livmodern, odlingar och lite andra prover. Dom såg inget som var fel eller tydde på infektion förutom febern (visste inte ens att jag hade det) som låg på 38,5. Så nu är det bara att invänta provsvaren och om jag börjar få ont eller febern stiger måste jag ringa till dom.


Nu sitter vi och äter resterna av tårtan från igår och dricker julmust sen ska jag mata lilltjejen och hoppas på att få sova lite för blev ingen sömn inatt bara 1 timme innan BVC besöket så behöver lite vila.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se