BVC + 5 timmar sömn! =)


En trött Novah med röda och svullna ögon efter ha gråtit hysteriskt i flera timmar.

 




I förmiddags var vi på BVC och kollat Novahs längd och vikt som var 3160g och 49,5 cm lång :) passade även på att kolla mitt blodtryck som låg på 155/60 vilket är perfekt, är skönt att slippa huvudvärken.


Jag känner mig som en helt ny människa, fick sova 5 timmar efter vi varit på BVC idag, dock vakna till lite och amma lilltjejen men somna vi båda om. Msan blir så glad och nöjd över dom få timmar sömn man lyckas få nu förtiden och dessutom hinner man återhämta sig och samla på sig massa ny energi trots den lilla sömn.




Jag fick ett tips förut, att man kan äta glass så blir man piggare pga den är så kall så vaknar man till lite så ska nog ta mig till affären och köpa mig lite glass just in case, men sen är det ju gott med.







Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANERLAND

Söt beebii!

2011-01-05 @ 22:24:03
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se