Vila i frid älskade vän <3

 


Det kom som en chock, och är nog fortfarande chockad. Jag kan inte förstå att du är borta och ångrar att vi haft så himla dålig kontakt senaste tiden, men glömmer aldrig hur roligt vi brukade ha, glömmer heller aldrig skoltiden, det var du som gjorde det värt att gå till skolan!


Kan verkligen inte fatta detta, jag hade inte en aning (liksom dom flesta andra) att du mådde så himla dåligt, du lyckades dölja det bra tyvärr. Du var alltid glad, sprallig och snäll och hade ett ständigt leende på läpparna. Jag kan inte förstå att du inte finns längre, kan inte fatta att du valde att avsluta ditt liv :´(

Du är enormt saknad, och kommer alltid vara, glömmer dig aldrig käre vän <3










Kommentarer
Postat av: Emilie

usch så tråkigt! :(

2011-02-06 @ 03:29:52
URL: http://emjc.blogg.se/
Postat av: Sasha

Stackarn!

Vet hur det känns. Precis spenderat några timmar vid minneslunden. Jag har förlorat två i familjen. Sånt ska inte en 17 åring få vara med om. Det är ritkigt hemskt.

2011-02-06 @ 16:01:42
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se