Vi var på bio idag <3




God kväll :)





Idag Var jag och Johnny på bio och såg på filmen Svinalängorna, har dock svårt att säga exakt vad jag tycker om den så sgäer såhär, den var bra + seg och tråkig + intressant och även sorglig. Sevärd? om man gillar sorgliga filmer som handlar om barn som växer upp med alkoholiserade föräldrar så ja absolut då är den sevärd.







Idag var ju vår 1-årsdag som sagt, och Novah var hemma hos sin mormori 2 timmar medans vi var iväg på bio och jag höll på dö av längtan, det är helt sjukthur mycket jag saknade min lilla tös och jag funderade flera gånger på att vända tillbakaför att vara med henne. ;) Jag kan ju säga att jag kommer aldrig klara av att låta någon vara barnvakt över natten eller dra ut på krogen när Johnny är hemma med henne för jag skulle seriöst dö! haha.






Kommentarer
Postat av: Sasha

Grattis till er 1 årsdag :)

Jag har pluggat hela kvällen men den har varit bra ändå :)

2011-02-11 @ 01:59:17
URL: http://sashas.se
Postat av: Maria

Grattis på er ett års dag och även ett stort grattis till en sådan vacker och välskapt dotter!



Jag hoppas att du vågar dig ut på egna äventyr i alla fall! Och jag vet att längtan är sååå stor i början!! Ibland behöver man en kväll iväg från mödraskapet för lite skoj med sina vänner, eller kanske med mannen din.



Stor kram / Maria

2011-02-11 @ 03:55:45
Postat av: JNY ©

hehe ja jag tycker filmen är väldigt stark. men det är väll för att man känner igen sig så jävla mycket i den. :) <3

2011-02-11 @ 12:46:03
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se