TVÄTTAR!



Inatt har Novah varit vaken hela jävla natten, hon har dock varit lugn förutom när jag varit på väg att sova då börja hon härja. Så jag har med andra ord fått varit vaken med henne hela natten och nu håller jag på att tvätta (inte konstigt att man blir sliten) dock tvättar ju syrran i andra tvättrummet också så får lite sällskap. Jag bokade även grovtvätten så man kan tvätta upp lite mattor. Fan fortsätter jag i den här stilen är jag nog utbränd vid 30 men vad ska man göra, det måste ju tvättas och städas.


Men Novah är så rolig hon är vaken hela natten och låter inte mig sova men när kl är 06:55 och jag måste ta mig till tvättstugan då slocknar hon och nu ligger hon och sover som en stock, bara för jag inte kan sova just nu och det skulle inte förvåna mig att när jag är klar med tvätten så vaknar hon så då får man inte sova då heller, haha. BUSUNGE!









Kommentarer
Postat av: Lena

Dom kan dom små liven ;)



titta gärna in och var med i min tävling:

http://lenahaga.blogg.se/2011/february/tavlingsdax.html

2011-02-02 @ 16:59:17
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se