Tandläkarbesök!

 

Typ såhär kände jag mig idag hos tandläkaren!

 



Jag var hos tandläkaren imorse och fyfan säger jag bara. Innan var jag så nervös så jag höll på att spy för är nämligen livrädd för tandläkare. Sen när jag väl är där inne då skadar den dumma tandläkaren en nerv i tanden så dom var tvungna att ta bort nerven och det blödde massor och gjorde så jävla ont! Jag vill aldrig mer gå till tandläkaren igen, aldrig någonsin men tyvärr måste jag :/ SATAN!! Nu är man ju ännu mer rädd än innan..

 

 





Kommentarer
Postat av: Nathalie♥

Jätte fin blogg! Gillar inte heller tandläkarn... Allt bra annars ? :)

2011-02-07 @ 18:05:16
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se