Söndagsmys framför tvn!



Ikväll har vi kikat på Big brother som startade idag, skojigt. Jag har dock ingen favorit än men det har ju precis börjat men Novah har hittat sin favorit redan, haha. Eller hon börja skratta och låta massa varje gång hon såg honom i alla fall haha  :) Martin tror jag han hette. Vi får väl se nu om hon dissar Simpsons och det ny favorit programmet blir Big brother istället :)

Nu ska jag försöka äta lite och se om jag får behålla maten, hoppas det.
Sen tänkte jag krypa ner i ett varmt bad för håller på att frysa ihjäl. Ge mig sommar nu!!!










Kommentarer
Postat av: SSÄÄSSYY

haha ja och guuud va dåligt det var, vilka människor som va med asså haha, men kan va roligt och följa ;)

2011-02-20 @ 22:52:50
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: SSÄÄSSYY

haha ja, det kommer bli skoj att se när hon tjejen säger att hon varit en kille hhaah

2011-02-20 @ 22:54:49
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se