SOL!

 

 

 

Novahs nya badstol.




Jag och Novah somnade 9.30 i morse och sedan vaknade jag vi 12.00 för Kent (Johnnys mammas kille) var här och skulle laga delen som vibrerar på babysittern samt fixa så jag kan ha trådlöst internet på min laptop för har haft internetsladd inkopplad i min laptop hela tiden för vi visste inte hur man gjorde så det blev trådlöst men nu jävlar så slipper man den där förbannade sladden, Sweet.


Sen tvingade jag med Johnny upp på stan för att handla present till Jenny (hans syster) och sedan drog vi till babyproffsen och köpte en badstol (Baby cacoon) till Novah. Det blir kul att prova den sen för har velat köpt en sådan hur länge som helst men inte blivit av men nu minsann har jag den eller ja den är ju inte till för mig men ni förstår vad jag menar, får hoppas lilltjejen gillar den men det tror jag nog.










Kommentarer
Postat av: Beatrice

hej :D hur äre ? :D

2011-02-13 @ 19:59:33
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se