Are you being mind fucked? Can you feel my dick fucking your mind?







Hello :)

Har legat vaken hela natten igen, vet ej varför. Jag har varit trött och Novah har sovit men jag har inte kunnat somna helt enkelt men men sånt som händer. Jag har i alla fall spenderat natten med filmtittande, jag såg band annat filmen "Get him to the greek" och jag tyckte den var as kul och älskar skådespelaren
Russell Brand, han är så jävla skön, älskar hans brittiska dialekt och hela hans sätt att prata, just love it.








Var rätt mycket musik i filmen och låtarna var rätt konstiga och roliga, och gillade vissa mer än andra. Jag kan lägga upp dom jag gillade senare. Denna filmen älskade jag verkligen, den var typ roligt konstig eller vad man ska säga, well jag gillar ju skådespelaren as mycket också och det kan ju göra en del också men ja som sagt rolig film, enligt mig men vi har ju alla olika smak och tur är väl det ändå.









Kommentarer
Postat av: Linda

Intresserad av tävlingar? Jag har ett nytt projekt där jag samlar alla bra bloggtävlingar jag hittar. Kolla gärna in och säg vad du tycker :)

http://dagsattvinna.blogg.se

2011-02-22 @ 11:34:48
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se