Åh, fuck off!!!!



Åh fan så arg jag blir, skulle ut med lilltjejen på promenad + till affären ja då är barnvagnen borta. Förmodligen ÖBO jävlarna som tagit den. Barnvagns förrådet är fullt så där får våran vagn inte ens plats och vi ville inte ta in den så det blev blött i hela lägenheten och seriöst ska man behöva ha vagnen stå mitt i vardagsrummet? Det tycker inte jag... Den står några timmar i trapphuset och nu är den borta medans grannarnas saker kan stå i flera veckor utan att öbo tar bort dom.

Anyway har ringt bovärden nu och han ska komma mellan 1-2 så får se om dom tagit den dock måste vi betala 300kr för att få tillbaka våran egen vagn, sjukt!
'

Jag hoppas Johnny hinner komma hem innan bovärden kommer hit annars kommer jag börja bråka för jag ska fan ha tillbaka vagnen IDAG!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se