Varit hos mamma.



Idag har jag och Novah varit hos min mamma och hälsat på, vart dock inte så långvariga där eftersom Novah var ganska så övertrött så hon somna i vagnen på vägen hem och vaknade inte ens när jag lyfte upp henne ur vagnen och klädde av henne ytterkläderna, så nu ligger hon i sin säng och sussar så gott.


Mammas och Lasses kisse som sitter och glor ut genom fönstret, var bara tvungen och ta en bild, så söt haha.



Jag, mamma och lilla Novah var även inne på blomsterlandet och visade upp min älskling, för när mamma jobbade där så berättade hon ju mycket om Novah och dagen hon föddes så var ju mamma på jobbet så alla där vet ju när vattnet gick och satt med spänning och väntade på att hon skulle ploppa ut, så självklart skulle dom väl få träffa min lilla sötnos också :) Jag fick även med mig 3 blommor hem. Otippad färg va? haha


 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se