Va hände?

Fan, va hände egentligen? På bara några sekunder blev jag super dålig, mår verkligen skit och har 39,2 i feber och det kom från ingenstans, wierd! Jag hatar att vara sjuk men det gör väl alla, tror nog inte det finns någon som gillar att vara sjuk direkt? Kanske finns någon knäppis någonstans som gillart.  Men det som jag hatar mest är att vara sjuk på helger :/ it sucks...


Nu kollar jag på Vampire Diaries och myser i soffan för mig själv eftersom min lilla gullunge har somnat efter lite mat ochj hon skulle absolut hålla både kaninen och flaskan samtidigt och helt själv, så söt är hon  och Johnny sitter vid sin data och spelar något fotbolls spel, haha FREDAGSMYS!







Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Matheus ♥

aw sötis du har där :) Härlig blogg, är kommer jag titta in ofta :)

2011-04-16 @ 10:13:10
URL: http://neaahlicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







plusikassan.se